Lær hvordan du kan bruge søvn til at opnå topresultater med din træning, undgå sygdom, få mere energi og livsglæde samt udsætte din aldring!

Der er mange måder at skabe mere overskud på! Ud over fokus på bl.a. organsundhed og stressreduktion (som vi fokusere på flere af vores hold), er tilstrækkelig med kvalitetssøvn et af de vigtigste, og helt klart uundværlige, parametre for at få gode resultater med din træning, dine studier og for at undgå diverse symptomer, sygdomme og humørsvingninger. Forskning peger i retning af at søvn virker lige så godt eller bedre end det meste medicin og doping.

Kronisk søvngæld er den værste gæld du kan opbygge i forhold til din sundhed, da renterne er tårnhøje. På sigt fratager søvngælden dig din mentale og fysiske præstationsevne, din skønhed, sundhed samt din livsglæde og gode humør. Forskning viser at søvn er den mest oversete faktor til at øge atletiske præstationer, godt humør, ungdommeligt udseende og sygdomsforebyggelse.

Lær mere om hvordan du optimere din søvn i videoerne nedenfor!


Fik du noget ud af videoerne eller har du spørgsmål?

Skriv en kommentar eller stil spørgsmål i feltet længere nede!

[vcex_staff_carousel items=”3″ animation_speed=”150″ timeout_duration=”5000″]

Relaterede artikler

Vitamin K2 – måske et vaskeægte mirakelvitamin (del 1)

Hvor ofte ser du ikke en overskrift, der fortæller om en ny mirakelingrediens, som en fjern stamme har spist i tusinde år og nu endelig er blevet opdaget af lægeindustrien så det kun er et spørgsmål om tid før vi kan købe en pille, der vil hjælpe os af med alle vores problemer.

Læs mere »

Søvndoping

Lær hvordan du kan bruge søvn til at opnå topresultater med din træning. Identificer de vigtige tegn på for lidt søvn og lær hvad du skal gøre ved det for at komme back on track!

Læs mere »